Podeu presentar sol·licituds sobe assumptes que siguin competència municipal al Registre electrònic. Per utilitza-lo cal disposar d'un DNI electrònic o un altra certificat digital reconegut, inclòs a la llista de Certificats admesos. A més podeu comprovar els requisits tècnics necessaris per realitzar aquesta gestió comprovació dels requisits tècnics necessaris per realitzar aquesta gestió.
Seleccioneu el tràmit que voleu dur a terme i comproveu que pugueu presentar-lo a través del Registre electrònic. Empleneu les dades sol·licitades al formulari i annexeu la documntació que calgui a la sol·licitud per tal que l'Ajuntament pugui iniciar la gestió amb la màxima celeritat. Una vegada fet el tràmit s'emetrà el corresponent justificant de presentació que podeu decarregar i/o imprimir
El Registre electrònic està operatiu les 24 hores del dia, durant tots els dies de l'any, excepte les interrupcions que siguin necessàries per raons tècniques, de les quals s'informarà a l'apartat "Interrupcions de Servei".
El Registre electrònic de l'Ajuntament de Badalona es regeix, a l'efecte de còmput de terminis, per la data i l'hora oficial de la Seu electrònica.
Per als terminis fixats en dies hàbils o naturals, i per tal que pugueu complir els terminis, heu d'actuar de la manera següent: